*No Mercy elméletileg a L4D1 első campingje a campingnek az a különlegessége hogy az intro utáni fejleményeket mutatja be persze már nem videóban.
akkora nagy speciális dolog nincs benne mint a L4D2 campingek egyes részeiben mint a zombi akinek armorja van vagy aki át fut a tüzön. viszont kitűnő versus vagy expert camping mert gyakran lehet meghalni és így a player agyára is mehet de aki szereti a kiívásokat azoknak hajrá.
* Dead air. az első és a második része veszélyes. a pálya teljesen romos. ég minden, szóval annyira nem nagy kihívás mert a campingek elején nem igazán szokott Tank lenni aki le tudna csapni. viszont gyönyörű pályák vannak benne picit világosabb mint a No mercy de ugyan úgy élvezhető ha az ember nem játsza végig 300 szor
*A Blood Harvest egy elég érdekes camping a második kedvencem személy szerint. nincs annyi esély a halálra de azért óvatosan mert ki tudja mikor csaphat el egy feléd repülő kidölt korhadt fa. a vége tetszetős akit érdekel nézze meg mert szerintem nagyon szép. amit megjegyeznék vele kapcsolatba ha Witch van álltalába a lehető legrosszabb helyen szokott üldögélni egy kötelező haladási irányban. ha ilyen helyen ül szinte lehetetlen felidegesítés nélkül elkerülni ugyan is ez a camping picit egy irányba orientálódik nincs nagyon kerülő út csak miután eljutunk a vonatokhoz de ott is elég szűkös néhol a hely
*Death toll számomra a kedvenc pálya marad L4D-ben így összeségileg. a kemping különlegessége hogy a "scout" hangja szűrődik ki (Nathan Vetterlein) az egyik safe roomból (better safe than sorry. annyit tesz: jobb biztonságban mint megbocsájtásban) konkrétan őt nem látjuk mert elvileg ő ilyen "fallen survivor" alapon át változott a safe roomban mert megharapta egy infected.
tipp: A templom teteje kitűnő sniper hely kitűnően lehet onnan felülről fedezni a társad.
*a Crash Course a No mercy folytatása 2 pályás update. ugyan olyan "fallen survivor" alapon át változik a mentőjármű vezetője ami miatt baleset történik érdekes módon hőseink megmenekülnek. a pálya második különlegessége a megszokottól eltérő módon működő finálé. egy jó fajta folytatása elődjének.
és egy pici a wikipédiából:
"Előzmény:"
A játék előtt megismerünk egy videót (ami egyben a játék egyik bemutatója/trailere is), melyben kiderülnek az előzmények. A világ egészen mostanáig minden vírus, fertőzés ellen talált ellenszert, de a mostanira nem. Alig pár óra leforgása alatt három országot megfertőz (valamien okbol a virus nem megy tovább.) egy kór, amely vagy megöli az áldozatot, vagy pedig hiperagresszívá teszi. A vírus egyes fertőzöttjei mutálódnak is, így hozva létre a különleges fertőzötteket. A fertőzöttek felismerik egymást (ezért nem támadják meg a másikat), de akin nem észlelik a vírust, annak könyörtelenül nekitámadnak. A túlélők (akik nem kapták el valamilyen okból a vírust), mind a fertőzöttek kezeitől haltak meg.
A négy túlélő, azonban nem hagyja magát. Bár sok viszontagságon mennek át, végül valahogyan kijutnak szorult helyzetünkből, és elmenekülnek a városból (és környékéről) - ahol hemzsegnek a fertőzöttek.
"fejezetek:"
A játékban négy fejezet van, amelyek a "túlélők" kalandját mesélik el filmszerűen, más-más helyeken. A négy rész öt-hat epizódra oszlik, melyek között mentések nélkül lehet válogatni - csakúgy, mint a fejezetek közt. A négy fejezet:
- No Mercy: Ebben a fejezetben a "túlélők" bázisa fölött repül el egy helikopter, de nem veszi észre őket, ráadásul a város másik végében, a Mercy kórház tetején száll le túlélőket keresni. Az élelem fogytán, lőszer pedig van, de az út hosszú, és veszélyes. Nekivág hát a négy "túlélő".
- Helyszín: város
- Félelem: közepes
- Death Toll: Ebben a részben egy hegy előttről kell elindulnia a négyesnek egy kikötő felé, ahol egy hajó várja őket. Az út erdőkön, alagutakon, kis házakon át vezet, és hát, be kell vallani, hogy nem könnyű...
- Helyszín: lankás-erdős terület
- Félelem: közepes
- Dead Air: Itt egy repülő száll el a "túlélők" felett, akik elhatározzák, hogy a közeli reptérre mennek utána. Kalandos alagutakon, beépített területeken és reptéri terminálokon vezet az út a meneküléshez. A romos reptérről való felszállás sem könnyű...
- Helyszín: reptér
- Félelem: magas
- Blood Harvest: Talán a játék "legdurvább" része, melyben váratlan helyzetekkel kell szembenéznie a négyesnek. Itt egy páncélos autó felé vesszük az irányt, amely kivisz minket a fertőzött térségből. Az út valószínűleg nem lesz egyszerű, de a lőfegyverek mindent megoldanak... legalábbis a legtöbb dolgot...
- Helyszín: erdő
- Félelem: magas
készítette: Multimagyar |